pic2.jpg

Suomalainen CRM-teknologia

Alma Talent CRM:llä on yli 20 vuoden kokemus asiakastiedon hallinnasta ja sitä tukevien ratkaisujen toteuttamisesta. Edustamamme CRM-service -teknologia on täysin kotimainen järjestelmä asiakastietojen hallintaan ja johtamiseen. SaaS-ratkaisuna (Software as a Service) järjestelmä mahdollistaa nopean käyttöönoton ja kulkee organisaatiosi mukana siellä missä liikuttekin. CRM-järjestelmän avoimet rajapinnat mahdollistavat helpon integraation yrityksesi muihin järjestelmiin, jolloin saat 360 asteen näkyvyyden asiakkaistasi.

Läpivalaisee myyntiputken

CRM-järjestelmämme läpivalaisee myyntiputken ja voit tarkastella sitä CRM:n kautta mm. tuote-, myyjä-, myyntiryhmä-, toimiala- ja aluekohtaisesti. Myyntiprosessin automaation avulla helpotetaan myynnin työtä esimerkiksi muistuttamalla tarjouksen ajankohdan umpeutuessa tai asiakkaan reklamoidessa.

Integroi markkinoinnin ja myynnin

CRM-järjestelmä on myös markkinoinnin työkalupakki, joka tarjoaa työkalut digitaaliseen markkinointiin, markkinoinnin automaatioon sekä jatkuvaan asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Voit seurata markkinoinnin tehoa kampanjasta kauppaan ja tuottaa liidejä myynnillesi.

CRM-järjestelmä, joka kasvaa yrityksesi mukana

Tarjoamamme CRM-järjestelmä on modulaarinen ja sisältää kaiken, mitä tarvitset liiketoimintasi johtamiseen ja kilpailuedun saavuttamiseen. CRM-järjestelmämme kehitys on jatkuvaa ja uudet toiminnallisuudet voit ottaa käyttöön ilman kalliita integraatioita. Puhumme CRM-konseptista, joka on enemmän kuin perinteinen CRM-järjestelmä ja sisältää mm. seuraavia toimintoja:

 
 

Liittyvät artikkelit

Mikä CRM-järjestelmäprojektien ansaintalogiikassa mättää?

Mikä CRM-järjestelmäprojektien ansaintalogiikassa mättää?

Olet ehkä kuullut tai pahimmassa tapauksessa kokenut itse, kuinka yrityksesi on tehnyt erinomaisen päätöksen hankkia CRM-järjestelmä, mutta lopputulos on kuin lässähtänyt kakku, käyttökelvoton ja keskeneräinen.

Miksi Alma Media myy CRM-järjestelmiä?

Miksi Alma Media myy CRM-järjestelmiä?

Tiesitkö, että Alma Media on myös varteenotettava CRM-toimittaja?

CRM retargetointi - laitetaan data töihin! Osa 2/2

CRM retargetointi - laitetaan data töihin! Osa 2/2

Tämä on toinen osa CRM-retargetointiin keskittyvää blogikirjoitustani. Avasin ensimmäisessä osassa CRM-retargetoinnin perusperiaatteita ja tässä toisessa osassa tarkoitukseni on antaa muutama konkreettinen esimerkki, miten CRM-retargetointia voidaan hyödyntää markkinoinnissa.

Sovi tapaaminen

  • Myynnin kuva 2: Myynnin kuva 2
  • Myynnin kontakti 2: Timo Hyvönen
    Liiketoimintajohtaja
    050 587 4070
    Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.