pic3.jpg

Tietohuolto pitää asiakastiedot ajantasalla

Olemme kehittäneet avuksesi tietohuoltoratkaisun auttamaan asiakastietojen ylläpidossa. Tiedämme miten haastavaa asiakastietojen hallinta ja ajantasaisuuden varmistaminen voi olla ja tahdommekin helpottaa työtäsi. Tietohuolto-palvelumme automatisoi rekisteripäivitykset yrityksen CRM-järjestelmään. Voit luottaa siihen, että asiakastietosi ovat aina ajan tasalla. Tietokanta-asiantuntijamme auttavat sinua tietotarpeen määrittelyssä ja uuden asiakaspotentiaalin löytämisessä. Käytössämme olevasta Päättäjät ja vaikuttajat -tietokannasta löytyy lähes 90 eri vastuualuetta sekä valtava määrä yritysten ja toimipaikkojen taustatietoja, joita voit hyödyntää liiketoimintasi suuntaamisessa.

Asiakastietojen ensipäivitys

Asiakastietojen ensipäivitys ajantasaistaa yrityksesi nykyisen asiakasrekisterin. Samalla voit tuoda asiakastietojen yhteyteen puuttuvia taustatietoja esim. liikevaihdosta, henkilöstömäärästä, it-ratkaisuista sekä yrityksen toiminnasta. Tietokannan ensipäivityksen yhteydessä voidaan lisätä myös uusia päättäjiä valitsemillasi kriteereillä.

Asiakastietokannan jatkuva ylläpito

Asiakastietokannan jatkuva ylläpito varmistaa, että yritykselläsi on käytössä aina viimeisin tieto tavoitemarkkinaan kuuluvien organisaatioiden taustoista sekä vastuupäättäjistä. Toimitamme jatkuvan ylläpidon ratkaisuja kaikkiin markkinoilla oleviin CRM-järjestelmiin.

Liittyvät artikkelit

CRM retargetointi - laitetaan data töihin! Osa 2/2

CRM retargetointi - laitetaan data töihin! Osa 2/2

Tämä on toinen osa CRM-retargetointiin keskittyvää blogikirjoitustani. Avasin ensimmäisessä osassa CRM-retargetoinnin perusperiaatteita ja tässä toisessa osassa tarkoitukseni on antaa muutama konkreettinen esimerkki, miten CRM-retargetointia voidaan hyödyntää markkinoinnissa.

10/90 – sääntö pätee asiakkuuksissa

10/90 – sääntö pätee asiakkuuksissa

Olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana mukana toteuttamassa lukuisia liiketoiminta-analyysejä, joissa on profiloitu yritysten asiakasrakennetta ja rahavirtoja. 10/90-sääntö toteutuu lähes poikkeuksetta: tärkein kymmenys asiakkaista tuo 90 prosenttia liikevaihdosta.

Spämmäys on kuollut – eläköön sähköposti!

Spämmäys on kuollut – eläköön sähköposti!

Muistan, kun olin joku vuosi sitten lounastamassa seurueessa, jossa oli mukana erään rekisteritoimittajan myyntijohtaja. Hän mainosti, että yrityspäättäjien sähköpostit ovat nyt ”hotinta hottia”. Ikävä kyllä tuo kommentti tarkoitti samalla sitä, että sähköpostiosoitteita myytiin surutta kaikille ja kaikkiin käyttötarkoituksiin.

Sovi tapaaminen

  • Myynnin kuva 1: Myynnin kuva 1
  • Myynnin kontakti 1: Timo Hyvönen
    Liiketoimintajohtaja
    050 587 4070
    Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.