Alma Talent CRM mukana e-commerce Helsinki -tapahtumassa 8.–9.3.2017

21.02.2017
Alma Talent CRM mukana e-commerce Helsinki -tapahtumassa 8.–9.3.2017

Olemme mukana e-commerce Helsinki -tapahtumassa 8.–9.3.2017 Helsingin Messukeskuksessa. Löydät meidät osastolta 5c64.

Aamuseminaari asiakaskokemuksesta

Järjestämme aamuseminaarin e-commerce Helsinki -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 9.3 klo 9.10–10.25. Aamuseminaarissa asiakasjohtamisen näkökulmaa lähestytään käytännön ratkaisujen ja arkipäivän haasteiden kautta. Seminaaria pääset kuuntelemaan tapahtuman Marketing-lavalla.

Asiakaskokemuksesta kilpailuetua

Kari KorkiakoskiKari Korkiakoski, toimitusjohtaja, Partner, Futurelab

Futurelab Finlandin Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija.

Hän on ollut kirjoittamassa Ylivoimainen asiakaskokemus ja Asiakkaan aikakausi -kirjoja. Kari on suosittu ja arvostettu seminaaripuhuja ja yrityssparraaja, jonka ydinosaamista on asiakaskokemuksen konkretisointi kilpailuedun rakennuspaloiksi.

Asiakkaat ja heidän kokemuksensa ovat yrityksesi tärkein kilpailuedun lähde ja Korkiakoski kertookin kuinka asiakaskokemus valjastetaan kilpailueduksi. Hyvän asiakaskokemuksen taustalta löytyy usein asiakashoitomalleja, 360° asiakasnäkymä ja organisaatiorajat rikkovaa kommunikaatiota, joista Korkiakoski puheenvuorossaan kertoo lisää.

Asiakkuudenhoitomallit ohjaavat yrityksesi jokapäiväistä tekemistä

turkka ylihakalaTurkka Yli-Hakala, myyntijohtaja, Alma Talent CRM

Alma Talent CRM:n Turkka Yli-Hakalalla on vahva kokemus systemaattisten toimintamallien liittämisestä osaksi yritysten myyntiä ja johtamista.

Yli-Hakala tiivistää ajatuksensa työkentästään seuraavasti: ”Organisaatiot, jotka tuntevat markkinat, ymmärtävät asiakkaidensa arvon ja johtavat toimintaansa näiden perusteella ovat vahvoja nyt ja tulevaisuudessa".

Yrityksesi on yhtä vahva kuin sen asiakaskunta. Asiakasjohtamisen tärkein tehtävä onkin kuljettaa asiakasta pitkin asiakkuudenhoitomallin määrittämää polkua. Yli-Hakala kertoo esimerkkien kautta, miten asiakkuudenhoitomalleja rakennetaan sekä miten ne jalkautuvat järjestelmiin asiakaskokemuksen johtamiseksi systemaattisesti.

Liiketoimintajärjestelmä tarjoaa 360°:n näkymän asiakkaaseen

riikka lemminkiRiikka-Maria Lemminki, johtava konsultti, Alma Talent CRM

Riikka-Maria Lemminki on toivottu seminaaripuhuja, jolta laajaa osaamista ja eri alojen tuntemusta ei puutu. Lemminki suunnittelee ja toteuttaa työssään kotimaisten ja kansainvälisten yritysten liiketoimintaa tehostavia konsepteja.

Lemminki kuvailee työnkuvaansa seuraavasti: ”Autan asiakkaitamme kasvattamaan myyntiä sekä perinteisissä että digitaalisissa kanavissa. Tavoitteenani on parantaa asiakkaidemme myyntituloksia.”

Tieto on asiakaskokemuksen johtamisen tärkein työkalu. Tietojohtamisen haasteena on hiljainen tieto, joka ei tallennu järjestelmiin, mutta myös hajallaan olevat järjestelmät, joihin tieto siiloutuu. Lemminki kertoo, mistä elementeistä rakentuu moderni liiketoimintajärjestelmä, joka kerää, yhdistää, analysoi ja synnyttää uutta tietoa.



Varmista paikkasi kevään tärkeimpään tapahtumaan

Aamuseminaarimme lisäksi e-commerce Helsinki -tapahtumassa 8.–9.3.2017 pääset kuulemaan kymmeniä kaupan alan tulevaisuuteen sukeltavia luentoja ja puheenvuoroja kolmella lavalla. Tutustu tapahtuman ohjelmaan täältä.