Ajankohtaista

B2B-myynnin tehostamiseen erikoistunut JM Tieto kokonaan Alma Medialle

Alma Media ostaa JM Tieto Oy:n koko osakekannan. Alma Media omisti ennestään yhtiöstä 20 prosenttia. Myyjinä ovat JM Tiedon perustaja ja yhtiön toimiva johto.

Vuoden 2014 aikana on selvästi korostunut yritysten tavoitteissa asiakaslähtöiset toimintamallit.

Toukokuussa päättyneellä tilikaudella rekisterimyynnissä kasvua oli jo yli 28 prosenttia ja alkaneen tilikauden ensimmäisten kuukausien kasvu oli lähes 30 prosenttia.

JM Tieto ylsi toukokuussa 2014 päättyneellä tilikaudella 3,1 miljoonan euron liikevaihtoon.

JM Tiedon toimitusjohtaja Marko Viljanen on puhumassa Kasvuyritys 2014 -kiertueella aiheesta ”Asiakkaat yrityksen kasvualustana”.