Blogi

Edelleen törmään liian usein työssäni siihen, että yritykselle digitaalinen markkinointi tarkoittaa yksittäisiä kokeiluja Facebook-, Google- tai banneri-mainonnassa.

Olet ehkä kuullut tai pahimmassa tapauksessa kokenut itse, kuinka yrityksesi on tehnyt erinomaisen päätöksen hankkia CRM-järjestelmä, mutta lopputulos on kuin lässähtänyt kakku, käyttökelvoton ja keskeneräinen.

29.03.2017 | Riikka Lemminki

Miksi Alma Media myy CRM-järjestelmiä?

Tiesitkö, että Alma Media on myös varteenotettava CRM-toimittaja?

Muutama päivä sitten valikoiduille mainostajille avautui täysin uusia mainostusmahdollisuuksia: liidien kerääminen personoidulla lomakkeella.

Tämä on toinen osa CRM-retargetointiin keskittyvää blogikirjoitustani. Avasin ensimmäisessä osassa CRM-retargetoinnin perusperiaatteita ja tässä toisessa osassa tarkoitukseni on antaa muutama konkreettinen esimerkki, miten CRM-retargetointia voidaan hyödyntää markkinoinnissa.

Asiakashallinnasta on tullut yksi yritysten tärkeimmistä kilpailutekijöistä. Mitä enemmän tiedät asiakkaasta, sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on olla tarjoamassa asiakkaalle oikeaa ratkaisua oikeaan aikaa.