Blogi

Alkutaipaleella olevalle yritykselle saattaa hyvinkin riittää Excel tai muistikirja yhteystietojen ylläpitämisestä. Viimeistään siinä tilanteessa, kun yrityksen henkilöstö ei istu enää samassa tilassa päivittäin, on syytä miettiä ratkaisua, jonka kautta asiakastietoja voidaan tarkastella paikasta riippumatta.

Kalliilla rahalla rakennettu järjestelmä muuttuu helposti suojamuuriksi

Tämän päivän Kauppalehdessä Henry Tirri kiteytti sen, mistä tämän päivän tuotekehitysjohtamisessa on kyse; joustavuudesta, visiosta ja strategisen roolin ymmärtämisestä.

Mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa?

Se on täällä ja siitä puhuvat nyt kaikki markkinoinnin ammattilaiset sekä näiden kouluttajat. Markkinoinnin automaatio on kuuma peruna, jota osa on jo kokeillut, mutta vain harva kertoo saaneensa sen avulla lisää myyntiä. Mutta mistä oikein on kysymys?

Kiivasta keskustelua ja voimakkaita tunteita sähköpostimarkkinoinnin ympärillä

Tänä keväänä sähköpostimarkkinointi on saanut paljon palstatilaa ja sen käyttö on kuumentanut tunteita joka suunnalla. Keskustelua on ollut agitoimassa, niin rekisteritoimittajat kuin ihmiset, jotka ovat ottaneet tehtäväkseen kitkeä spam-viestien lähettämisen Suomesta. Koska sähköpostimarkkinointi on monelle asiakkaallemme tärkeä markkinoinnin kanava, niin olemme seuranneet ja myös itse osallistuneet tähän keskusteluun mm. kirjoittamalla sähköpostimarkkinoinnin pelisäännöistä.

11.06.2015 | Riikka Lemminki

Miten pysyä kehityksen kärjessä?

Kauppalehti muuttui dinosauruksesta avaruuslinnuksi

Eilisen Kauppalehden työntekijöiden kesäpäivän avasi dinosauruspukuun pukeutunut Kauppalehden toimitusjohtaja Juha-Petri Loimovuori. Puku symboloi mennyttä aikaa, jonka Kauppalehti on karistanut taakseen jo aika päiviä sitten. Digitaalisuus, muuttunut maailman talous ja sen myötä myös muuttuneet ostajat ovat täällä. Myös Kauppalehden on ollut pakko muuttua näiden mukana ja yli 100 vuotta vanhasta dinosauruksesta on kuoriutunut avaruuslintu, joka lentää kohti tuntematonta. Markkinoiden laki on karu, ne jotka uskaltavat muuttua pärjäävät ja ne jotka eivät kuolevat.

Asiakasmarkkinoinnissa asiakkaat tutuiksi analysoimalla.